Verhuizing Engelen – van Lent
Joep van Lent
5
"Onze verhuizing verliep precies zoals we het hebben voorgesteld dankzij Select Verhuizers. "
Lees verderEen verhuizing zien wij als een project. Een project kent een planning, een voorbereiding, een uitvoering en een evaluatie. En de succesvolle uitvoering van een project bereik je niet zonder een projectmanager. Bij grote organisaties neemt de facility manager deze rol vaak en graag op zich. Mocht u echter iemand moeten vrijmaken voor een verhuisproject, dan is het vaak economisch en bedrijfstechnisch interessanter om dit uit te besteden aan een specialistische partij zoals Select Verhuizers.
Maakt u gebruik van deze dienst? Dan krijgt u uw eigen projectmanager toegewezen. Deze begeleidt u en uw medewerkers gedurende de gehele verhuizing. Leidraad bij het project is het draaiboek. Wanneer u ervoor kiest om uw bedrijf in één keer te verhuizen, adviseren wij u om zeker een projectmanager aan te wijzen.
Een van de grootste investeringen op kantoorgebied zijn de werkplekken van medewerkers. De eisen op het gebied van ergonomie en kwaliteit zorgen ervoor dat werkplekken tot de diepteinvesteringen zijn gaan behoren. Om die reden wilt u natuurlijk dat er zuinig wordt omgegaan met deze zaken. Wij bij Select Verhuizers onderschrijven dit en garanderen een zorgvuldige en veilige verhuizing van uw werkplekken.
Daarnaast kunnen wij de werkplekken ook demonteren op de oude locatie en weer monteren in het nieuwe bedrijfspand. Zowel het bureau als de stoel en eventuele accessoires monteren we allemaal weer met beleid. Pc’s, desktops en eventuele tablets sluiten we eventueel aan. Voor het vervoeren van beeldschermen en pc's hebben we speciale verhuiskisten. Op deze manier garanderen wij dat u deze zaken weer onbeschadigd in gebruik kunt nemen.
De eisen voor werkplekken nemen dus toe. Met name ergonomie speelt al jaren een toenemende mate een grote rol in de kostprijs van een gemiddelde werkplek. Ergonomie gaat echter niet altijd en alleen gepaard met hoge kosten. Het faciliteren van een gezonde en goed ingerichte werkplek draagt aantoonbaar positief bij aan verzuim. Een verhuizing is, voor veel bedrijven een mooie kans om weer eens kritisch te kijken naar het instellen van de werkplekken. Select Verhuizers kan dit volledig voor u verzorgen. Wij maken hiervoor gebruik van een fysiotherapeut die gespecialiseerd is in bedrijfsergonomie.
Deze optie heeft de minste impact op het functioneren van uw organisatie. Wij verhuizen in dit geval per afdeling. Logistiek gezien een aanzienlijk simpelere exercitie waarbij wij ook met minder verhuizers afkunnen. Nadeel van deze manier van verhuizen is dat dit, in tegenstelling tot in één keer verhuizen, langer duurt. We gaan uit van maximaal 1 á 2 afdelingen per dag. Desondanks kan deze variant qua kosten gunstiger uitvallen.
Voor sommige bedrijven is het onvermijdelijk om in één keer te verhuizen. Wanneer er bijvoorbeeld zware tijdsdruk is of wanneer er geen overlap tussen huurcontracten zit. Gelet op de planning en voorbereiding is dit wel de meest complexe vorm van verhuizing. Als u ervoor kiest om in één keer te verhuizen, vergt dat ook het een en ander van u als werkgever. In de meeste gevallen kan uw personeel een aantal dagen niet werken en soms moet u het hele bedrijf stilleggen.
Wij proberen altijd een weekend mee te nemen wanneer er in één keer verhuisd moet worden. Zo beperken wij de overlast tot 1 à 2 werkdagen.
In het kader van onze transparante formule hebben wij een simpel en overzichtelijk tarievenschema ontwikkeld. Het schema bestaat uit een drietal zorgvuldig berekende pakketten die passen bij het gros van de desbetreffende huishoudens.
Deze pakketten omvatten het feitelijk verhuizen; d.w.z. het vervoeren van uw huisraad van het oude adres naar het nieuwe adres. Uiteraard worden alle zaken geplaatst daar waar u ze wilt hebben.
![]() Bakwagen plus 2 verhuizersHalve dag € 600,- Hele dag € 1150,- Wat is inbegrepen?
|
![]() Bakwagen plus 3 verhuizersHalve dag € 825,- Hele dag € 1500,- Wat is inbegrepen?
|
![]() Bakwagen plus 4 verhuizersHalve dag € 1100,- Hele dag € 2000,- Wat is inbegrepen?
|
Kunt u na het verlaten van uw oude woning niet direct uw nieuwe woning betrekken? Of kan uw inboedel niet direct in uw woning worden geplaatst? Dat is geen probleem!
Dit zijn zaken die bij erg veel verhuizingen spelen. Om die reden hebben wij speciale opslagunits die u kunt huren. Daarin kan een deel of uw gehele inboedel worden opgeslagen.
Inhoud opslagruimte | Duur | Tarief per maand |
---|---|---|
tot 10 m³ | per maand | € 75,- per maand |
tot 20 m³ | per maand | € 150,- per maand |
tot 30 m³ | per maand | € 225,- per maand |
tot 40 m³ | per maand | € 300,- per maand |
tot 50 m³ | per maand | € 375,- per maand |
tot 60 m³ | per maand | € 450,- per maand |
> 60 m³ | per maand | Op aanvraag |
Uw box is altijd toegankelijk tijdens kantooruren en op zaterdag tot 12 uur. U dient hiervoor wel echter minimaal 24 uur van tevoren een afspraak te maken. Voor de toegang rekenen wij wel een handling-fee van €25,- per bezoek.
Joep van Lent
"Onze verhuizing verliep precies zoals we het hebben voorgesteld dankzij Select Verhuizers. "
Lees verderVerhuizers gezocht regio Den Bosch - Eindhoven
Lees verder
![]() Vrachtwagen€ 869,- per dagWat is hierbij inbegrepen?
|
![]() Verhuiswagen€ 495,87 per dagdeelWat is hierbij inbegrepen?
|
![]() Verhuizer€ 37,19 per uurWat is hierbij inbegrepen?
|
![]() Verhuislift€ 164,46 per dagWat is hierbij inbegrepen?
|
Veilig en verzekerd transport
Wij denken met u mee!
Zorgvuldige planning en voorbereiding