Verhuizing binnen Zaltbommel
Mevr. van Den Bosch
5
"Vlot en netjes verlopen! Zeer content"
Lees verderEen zakelijke verhuizing vraagt uiteraard om een gedegen plan. En dat krijgt u ook bij Select Verhuizers! Om niets aan het toeval over te laten zetten wij samen met u een draaiboek in elkaar. Dankzij dit draaiboek weten beide partijen wat er van elkaar verwacht wordt. Bovendien kunnen wij de overlast voor uw werknemers tot een minimum beperken!
Select Verhuizers is een verhuisbedrijf uit ‘s-Hertogenbosch dat zowel particuliere als zakelijke verhuizingen tot in de puntjes verzorgt. De slogan: “Met uw huis weten wij raad” maken wij meer dan waar. Ook bij uw zakelijke verhuizing zorgt Select Verhuizers ervoor dat uw verhuizing veilig verloopt en uw materiële activa tijdig op uw nieuwe locatie arriveren.
De vakkundigheid van het personeel ziet u terug bij het veilig inpakken van uw kantoorinrichting. Door alles zorgvuldig in te pakken voorkomen we beschadigingen tijdens het transport. Daarnaast letten we op een efficiënte manier van laden. Geen onnodige ritjes en verrassingen achteraf!
Zoals gezegd werken wij tijdens uw zakelijke verhuizing met een draaiboek. Deze stellen we in gezamenlijk overleg op en erin zijn alle gemaakte afspraken, planningen en nieuwe indelingen opgenomen. Een succesvolle zakelijke verhuizing is namelijk afhankelijk van een vruchtbare samenwerking voor, tijdens en na de verhuizing.
Het draaiboek wordt in de volgende stappen opgesteld:
Wij adviseren een speciale projectmanager aan te stellen: daarmee voorkomt u onduidelijkheden en waarborgt u een strakke organisatie tijdens uw verhuizing. Hij of zij is zowel intern als extern verantwoordelijk voor alle afspraken en communicatie. Ook de aansturing van derde partijen neemt hij/zij voor zijn/haar rekening.
Select Verhuizers komt geheel vrijblijvend bij u langs om de mogelijkheden te bespreken. Op basis van dit gesprek brengen wij een advies uit over uw zakelijke verhuizing. U ontvangt een concept-offerte en een grove inschatting van de benodigde tijd.
Indien u vertrouwen heeft in de offerte plannen wij een vervolgafspraak met u in. Het is zaak dat u op dat moment al enigzins bent voorbereid. We leggen de antwoorden op de welbekende W-vragen vast. Wie in uw organisatie gaat er helpen? Op welke dag gaat de verhuizing plaatsvinden? Waar gaat de verhuizing naartoe en wat moet er mee? Als we dit hebben geïnventariseerd stellen wij de daadwerkelijke offerte op. Dit kan zowel op basis van een aanneemsom als op basis van nacalculatie zijn.
In het draaiboek nemen we ook een plattegrond op van zowel uw huidige als toekomstige bedrijfspand. Dieze vormen de leidraad tijdens de verhuizing. Op basis van de info coderen we de kantoorinrichting en pakken we die later op de juiste plek uit. Select Verhuizers denkt uiteraard met u mee om tot een duidelijk overzicht te komen.
Als laatste dient u een coderingslijst te maken. Op basis van deze lijst kunnen we verhuisdozen en meubilair gelabeld worden. Onze verhuizers koppelen de gelabelde materiële zaken aan de coderingslijst en plattegrond. Zo verkrijgen beide partijen de zekerheid dat alles op de juiste plaats terecht komt.
Mevr. van Den Bosch
"Vlot en netjes verlopen! Zeer content"
Lees verderSelect Verhuizers breidt de dienstverlening van het Eindhovens Verhuisbedrijf verder uit
Lees verderGedurende de verhuizing volgen wij het opgestelde draaiboek. U weet dan ook zeker dat alles strak volgens planning verloopt. In het draaiboek zijn mogelijke risico’s benoemd en ingedamd. Denk hierbij aan parkeervergunningen, het standby hebben van de storingsdienst voor de lift en het inschakelen van beveiliging om diefstal tijdens de verhuizing te voorkomen.
Bij voorkeur hebben we na afloop van uw verhuizing altijd een evaluatie. Zodra u als bedrijf alle zaken weer op orde heeft, willen wij graag het hele proces nogmaals met u doorspreken. Hieruit komen mogelijke verbeterpunten naar voren die zeer waardevol zijn voor onze organisatie.
Veilig en verzekerd transport
Wij denken met u mee!
Zorgvuldige planning en voorbereiding