Zakelijke verhuizing met uw bedrijf? Select Verhuizers!

Werkwijze zakelijke verhuizing

Een zakelijke verhuizing vraagt uiteraard om een gedegen plan. En dat krijgt u ook bij Select Verhuizers! Om niets aan het toeval over te laten zetten wij samen met u een draaiboek in elkaar. Dankzij dit draaiboek weten beide partijen wat er van elkaar verwacht wordt. Bovendien kunnen wij de overlast voor uw werknemers tot een minimum beperken!

Over select verhuizingen

Select Verhuizers is een verhuisbedrijf uit ‘s-Hertogenbosch dat zowel particuliere als zakelijke verhuizingen tot in de puntjes verzorgt. De slogan: “Met uw huis weten wij raad” maken wij meer dan waar. Ook bij uw zakelijke verhuizing zorgt Select Verhuizers ervoor dat uw verhuizing veilig verloopt en uw materiële activa tijdig op uw nieuwe locatie arriveren.

De vakkundigheid van het personeel ziet u terug bij het veilig inpakken van uw kantoorinrichting. Door alles zorgvuldig in te pakken voorkomen we beschadigingen tijdens het transport. Daarnaast letten we op een efficiënte manier van laden. Geen onnodige ritjes en verrassingen achteraf!



verhuizen Den Bosch
verhuizen Den Bosch
verhuizen Den Bosch
verhuizen Den Bosch
verhuizen Den Bosch

Draaiboek bij uw zakelijke verhuizing

Zoals gezegd werken wij tijdens uw zakelijke verhuizing met een draaiboek. Deze stellen we in gezamenlijk overleg op en erin zijn alle gemaakte afspraken, planningen en nieuwe indelingen opgenomen. Een succesvolle zakelijke verhuizing is namelijk afhankelijk van een vruchtbare samenwerking voor, tijdens en na de verhuizing.

Het draaiboek wordt in de volgende stappen opgesteld:

  1. Aanstellen projectmanager bij uw bedrijf
  2. Vrijblijvende afspraak
  3. Beantwoorden W-vragen
  4. Plattegrond en inrichting nieuw bedrijfspand
  5. Coderingslijst en inpakken

1. Aanstellen projectmanager bij uw bedrijf

Wij adviseren een speciale projectmanager aan te stellen: daarmee voorkomt u onduidelijkheden en waarborgt u een strakke organisatie tijdens uw verhuizing. Hij of zij is zowel intern als extern verantwoordelijk voor alle afspraken en communicatie. Ook de aansturing van derde partijen neemt hij/zij voor zijn/haar rekening. 

2. Vrijblijvende afspraak

Select Verhuizers komt geheel vrijblijvend bij u langs om de mogelijkheden te bespreken. Op basis van dit gesprek brengen wij een advies uit over uw zakelijke verhuizing. U ontvangt een concept-offerte en een grove inschatting van de benodigde tijd.

3. Beantwoorden W-vragen

Indien u vertrouwen heeft in de offerte plannen wij een vervolgafspraak met u in. Het is zaak dat u op dat moment al enigzins bent voorbereid. We leggen de antwoorden op de welbekende W-vragen vast. Wie in uw organisatie gaat er helpen? Op welke dag gaat de verhuizing plaatsvinden? Waar gaat de verhuizing naartoe en wat moet er mee? Als we dit hebben geïnventariseerd stellen wij de daadwerkelijke offerte op. Dit kan zowel op basis van een aanneemsom als op basis van nacalculatie zijn.

4. Plattegrond en inrichting nieuw bedrijfspand

In het draaiboek nemen we ook een plattegrond op van zowel uw huidige als toekomstige bedrijfspand. Dieze vormen de leidraad tijdens de verhuizing. Op basis van de info coderen we de kantoorinrichting en pakken we die later op de juiste plek uit. Select Verhuizers denkt uiteraard met u mee om tot een duidelijk overzicht te komen.

5. Coderingslijst inventaris opstellen

Als laatste dient u een coderingslijst te maken. Op basis van deze lijst kunnen we verhuisdozen en meubilair gelabeld worden. Onze verhuizers koppelen de gelabelde materiële zaken aan de coderingslijst en plattegrond. Zo verkrijgen beide partijen de zekerheid dat alles op de juiste plaats terecht komt.

Wij kunnen voor elk budget een passende oplossing bieden!

In het kader van onze transparante formule hebben wij een simpel en overzichtelijk tarievenschema ontwikkeld. Het schema bestaat uit een drietal zorgvuldig berekende pakketten die passen bij het gros van de desbetreffende huishoudens.

Deze pakketten omvatten het feitelijk verhuizen; d.w.z. het vervoeren van uw huisraad van het oude adres naar het nieuwe adres. Uiteraard worden alle zaken geplaatst daar waar u ze wilt hebben.

Bakwagen plus 2 verhuizers

Halve dag € 600,-

Hele dag   € 1150,- 

Wat is inbegrepen?

  • 20 km rondom uw huidige adres
  • Eén verhuiswagen
  • Twee verhuizers
  • Gratis dozen
  • Halve dag is 4 uur
  • Hele dag is 8 uur
  • 21% BTW

Bakwagen plus 3 verhuizers

Halve dag €   825,-

Hele dag   € 1500,- 

Wat is inbegrepen?

  • 20 km rondom uw huidige adres
  • Eén verhuiswagen
  • Drie verhuizers
  • Gratis dozen
  • Halve dag is 4 uur
  • Hele dag is 8 uur
  • 21% BTW

Bakwagen plus 4 verhuizers

Halve dag €   1100,-

Hele dag   € 2000,- 

Wat is inbegrepen?

  • 20 km rondom uw huidige adres
  • Eén verhuiswagen
  • Vier verhuizers
  • Gratis dozen
  • Halve dag is 4 uur
  • Hele dag is 8 uur
  • 21% BTW

Tarieven huren opslagruimte

Kunt u na het verlaten van uw oude woning niet direct uw nieuwe woning betrekken? Of kan uw inboedel niet direct in uw woning worden geplaatst? Dat is geen probleem!

Dit zijn zaken die bij erg veel verhuizingen spelen. Om die reden hebben wij speciale opslagunits die u kunt huren. Daarin kan een deel of uw gehele inboedel worden opgeslagen.

Inhoud opslagruimte Duur Tarief per maand
tot 10 m³ per maand € 75,- per maand
tot 20 m³ per maand € 150,- per maand
tot 30 m³ per maand € 225,- per maand
tot 40 m³ per maand € 300,- per maand
tot 50 m³ per maand € 375,- per maand
tot 60 m³ per maand € 450,- per maand
> 60 m³ per maand  Op aanvraag


Uw box is altijd toegankelijk tijdens kantooruren en op zaterdag tot 12 uur. U dient hiervoor wel echter minimaal 24 uur van tevoren een afspraak te maken. Voor de toegang rekenen wij wel een handling-fee van €25,- per bezoek.

Vrijblijvende afspraak

Referenties

Verhuizing Maaspoort

Bart Tinus


5

"Wat hebben wij een fijne verhuizing gehad dankzij de mannen van Select Verhuizers"

Lees verder
Overzicht

Nieuwsberichten

Verhuizers gezocht regio Den Bosch - Eindhoven

Verhuizers gezocht regio Den Bosch - Eindhoven

Lees verder
Overzicht

Uitvoering draaiboek

Gedurende de verhuizing volgen wij het opgestelde draaiboek. U weet dan ook zeker dat alles strak volgens planning verloopt. In het draaiboek zijn mogelijke risico’s benoemd en ingedamd. Denk hierbij aan parkeervergunningen, het standby hebben van de storingsdienst voor de lift en het inschakelen van beveiliging om diefstal tijdens de verhuizing te voorkomen.

Evaluatie met projectmanager

Bij voorkeur hebben we na afloop van uw verhuizing altijd een evaluatie. Zodra u als bedrijf alle zaken weer op orde heeft, willen wij graag het hele proces nogmaals met u doorspreken. Hieruit komen mogelijke verbeterpunten naar voren die zeer waardevol zijn voor onze organisatie. 

Tarieven zakelijke verhuizing

Vrachtwagen

€ 869,- per dag 

Wat is hierbij inbegrepen?

  • Eén verhuiswagen met chauffeur
  • Eén verhuizer
  • 20 km vanaf Select Verhuizers
  • Gedurende 8 uur
  • Excl. 21% BTW 

Verhuiswagen

€ 495,87 per dagdeel

Wat is hierbij inbegrepen?

  • Eén verhuiswagen
  • Twee verhuizers
  • 20 km vanaf Select Verhuizers
  • Gedurende 4 uur
  • Excl. 21% BTW

Verhuizer

€ 37,19 per uur

Wat is hierbij inbegrepen?

  • Eén verhuizer 
  • Minimale afname 4 uur
  • Excl. 21% BTW

Verhuislift

€ 164,46 per dag 

Wat is hierbij inbegrepen?

  • Verhuislift
  • Excl. operator á € 37,19 p/uur
  • Geen transportkosten onder de 20 km
  • Gedurende 8 uur
  • Excl. 21% BTW

Veilig en verzekerd transport

Veilig en verzekerd transport

Wij denken met u mee!

Wij denken met u mee!

Zorgvuldige planning en voorbereiding

Zorgvuldige planning en voorbereiding

Gras en Groen

Particuliere verhuizing

Lees meer
Gras en Groen

Zakelijke verhuizing

Lees meer
Gras en Groen

Tarieven

Lees meer
Select Verhuizers Den Bosch
Select Verhuizers Eindhoven
Vrijblijvende afspraak