Werkwijze zakelijke verhuizing
Een zakelijke verhuizing vraagt uiteraard om een gedegen plan. En dat krijgt u ook bij Select Verhuizers! Om niets aan het toeval over te laten zetten wij samen met u een draaiboek in elkaar. Dankzij dit draaiboek weten beide partijen wat er van elkaar verwacht wordt. Bovendien kunnen wij de overlast voor uw werknemers tot een minimum beperken!
Over select verhuizingen
Select Verhuizers is een verhuisbedrijf uit ‘s-Hertogenbosch dat zowel particuliere als zakelijke verhuizingen tot in de puntjes verzorgt. De slogan: “Met uw huis weten wij raad” maken wij meer dan waar. Ook bij uw zakelijke verhuizing zorgt Select Verhuizers ervoor dat uw verhuizing veilig verloopt en uw materiële activa tijdig op uw nieuwe locatie arriveren.
De vakkundigheid van het personeel ziet u terug bij het veilig inpakken van uw kantoorinrichting. Door alles zorgvuldig in te pakken voorkomen we beschadigingen tijdens het transport. Daarnaast letten we op een efficiënte manier van laden. Geen onnodige ritjes en verrassingen achteraf!





Draaiboek bij uw zakelijke verhuizing
Zoals gezegd werken wij tijdens uw zakelijke verhuizing met een draaiboek. Deze stellen we in gezamenlijk overleg op en erin zijn alle gemaakte afspraken, planningen en nieuwe indelingen opgenomen. Een succesvolle zakelijke verhuizing is namelijk afhankelijk van een vruchtbare samenwerking voor, tijdens en na de verhuizing.
Het draaiboek wordt in de volgende stappen opgesteld:
- Aanstellen projectmanager bij uw bedrijf
- Vrijblijvende afspraak
- Beantwoorden W-vragen
- Plattegrond en inrichting nieuw bedrijfspand
- Coderingslijst en inpakken
1. Aanstellen projectmanager bij uw bedrijf
Wij adviseren een speciale projectmanager aan te stellen: daarmee voorkomt u onduidelijkheden en waarborgt u een strakke organisatie tijdens uw verhuizing. Hij of zij is zowel intern als extern verantwoordelijk voor alle afspraken en communicatie. Ook de aansturing van derde partijen neemt hij/zij voor zijn/haar rekening.
2. Vrijblijvende afspraak
Select Verhuizers komt geheel vrijblijvend bij u langs om de mogelijkheden te bespreken. Op basis van dit gesprek brengen wij een advies uit over uw zakelijke verhuizing. U ontvangt een concept-offerte en een grove inschatting van de benodigde tijd.
3. Beantwoorden W-vragen
Indien u vertrouwen heeft in de offerte plannen wij een vervolgafspraak met u in. Het is zaak dat u op dat moment al enigzins bent voorbereid. We leggen de antwoorden op de welbekende W-vragen vast. Wie in uw organisatie gaat er helpen? Op welke dag gaat de verhuizing plaatsvinden? Waar gaat de verhuizing naartoe en wat moet er mee? Als we dit hebben geïnventariseerd stellen wij de daadwerkelijke offerte op. Dit kan zowel op basis van een aanneemsom als op basis van nacalculatie zijn.
4. Plattegrond en inrichting nieuw bedrijfspand
In het draaiboek nemen we ook een plattegrond op van zowel uw huidige als toekomstige bedrijfspand. Dieze vormen de leidraad tijdens de verhuizing. Op basis van de info coderen we de kantoorinrichting en pakken we die later op de juiste plek uit. Select Verhuizers denkt uiteraard met u mee om tot een duidelijk overzicht te komen.
5. Coderingslijst inventaris opstellen
Als laatste dient u een coderingslijst te maken. Op basis van deze lijst kunnen we verhuisdozen en meubilair gelabeld worden. Onze verhuizers koppelen de gelabelde materiële zaken aan de coderingslijst en plattegrond. Zo verkrijgen beide partijen de zekerheid dat alles op de juiste plaats terecht komt.
if($isPlaatsLanding): ?>Wij kunnen voor elk budget een passende oplossing bieden!
In het kader van onze transparante formule hebben wij een simpel en overzichtelijk tarievenschema ontwikkeld. Het schema bestaat uit een drietal zorgvuldig berekende pakketten die passen bij het gros van de desbetreffende huishoudens.
Deze pakketten omvatten het feitelijk verhuizen; d.w.z. het vervoeren van uw huisraad van het oude adres naar het nieuwe adres. Uiteraard worden alle zaken geplaatst daar waar u ze wilt hebben.
![]() Bakwagen plus 2 verhuizersHalve dag € 600,- Hele dag € 1150,- Wat is inbegrepen?
|
![]() Bakwagen plus 3 verhuizersHalve dag € 825,- Hele dag € 1500,- Wat is inbegrepen?
|
![]() Bakwagen plus 4 verhuizersHalve dag € 1100,- Hele dag € 2000,- Wat is inbegrepen?
|
Tarieven huren opslagruimte
Kunt u na het verlaten van uw oude woning niet direct uw nieuwe woning betrekken? Of kan uw inboedel niet direct in uw woning worden geplaatst? Dat is geen probleem!
Dit zijn zaken die bij erg veel verhuizingen spelen. Om die reden hebben wij speciale opslagunits die u kunt huren. Daarin kan een deel of uw gehele inboedel worden opgeslagen.
Inhoud opslagruimte | Duur | Tarief per maand |
---|---|---|
tot 10 m³ | per maand | € 75,- per maand |
tot 20 m³ | per maand | € 150,- per maand |
tot 30 m³ | per maand | € 225,- per maand |
tot 40 m³ | per maand | € 300,- per maand |
tot 50 m³ | per maand | € 375,- per maand |
tot 60 m³ | per maand | € 450,- per maand |
> 60 m³ | per maand | Op aanvraag |
Uw box is altijd toegankelijk tijdens kantooruren en op zaterdag tot 12 uur. U dient hiervoor wel echter minimaal 24 uur van tevoren een afspraak te maken. Voor de toegang rekenen wij wel een handling-fee van €25,- per bezoek.
Nieuwsberichten
Verhuizers gezocht regio Den Bosch - Eindhoven
Verhuizers gezocht regio Den Bosch - Eindhoven
Lees verderUitvoering draaiboek
Gedurende de verhuizing volgen wij het opgestelde draaiboek. U weet dan ook zeker dat alles strak volgens planning verloopt. In het draaiboek zijn mogelijke risico’s benoemd en ingedamd. Denk hierbij aan parkeervergunningen, het standby hebben van de storingsdienst voor de lift en het inschakelen van beveiliging om diefstal tijdens de verhuizing te voorkomen.
Evaluatie met projectmanager
Bij voorkeur hebben we na afloop van uw verhuizing altijd een evaluatie. Zodra u als bedrijf alle zaken weer op orde heeft, willen wij graag het hele proces nogmaals met u doorspreken. Hieruit komen mogelijke verbeterpunten naar voren die zeer waardevol zijn voor onze organisatie.
if($isPlaatsLanding): ?>Tarieven zakelijke verhuizing
![]() Vrachtwagen€ 869,- per dagWat is hierbij inbegrepen?
|
![]() Verhuiswagen€ 495,87 per dagdeelWat is hierbij inbegrepen?
|
![]() Verhuizer€ 37,19 per uurWat is hierbij inbegrepen?
|
![]() Verhuislift€ 164,46 per dagWat is hierbij inbegrepen?
|