Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen

Hieronder vindt u het antwoord op de 5 meest gestelde vragen. Staan uw vraag en antwoord er niet bij? Neem dan gerust contact op met onze klantenservice, zij staan klaar om uw vragen te beantwoorden!

Wat kost mijn verhuizing?

Om een passende offerte voor u op te stellen komen wij graag langs op de locatie waar uw inboedel staat. Wij kijken goed naar de spullen die verhuisd moeten worden zodat wij precies weten hoeveel personeel en materiaal we nodig hebben. Aan de hand van deze informatie sturen wij u een vrijblijvende offerte. Mocht u alvast een prijsindicatie willen hebben kunt u kijken op de pagina ‘tarieven particulieren verhuizing’ of ‘Tarieven zakelijke verhuizing‘.

Hoe verloopt de dag van de verhuizing?

Op de dag van de verhuizing zullen wij op de afgesproken tijd aanwezig zij. Samen met u lopen we alles nog eenmaal ter controle door. Onze collega’s communiceren met elkaar welke meubels als eerst naar de verhuiswagen moeten i.v.m. de ruimte. Als we alles hebben ingeladen rijden we samen met u naar het nieuwe adres, het werkt het beste als u vertelt waar alle meubels moeten komen. Wij vragen van u tijdens de hele verhuizing erbij te blijven om aan te geven waar wij de spullen neer mogen zetten. Na de verhuizing lopen wij weer samen met u een rondje door het nieuwe huis of alles naar wens staat.

Wat doen wij met de inpakmaterialen?

Op het moment dat u akkoord gaat met de offerte zullen we samen met u een datum inplannen om de inpakmaterialen te leveren, deze krijgt u ter bruikleen van ons. Nadat wij u verhuisd hebben heeft u een maand de tijd om de dozen uit te pakken, als ze allemaal leeg zijn mag u ons bellen of mailen om de dozen weer bij u op te halen.

Hoe werkt het traject nadat wij een offerte hebben ontvangen?

Nadat u akkoord gaat met onze vrijblijvende offerte plannen wij samen met u de definitieve verhuisdatum in, daarnaast plannen wij een datum om uw gratis inpakmaterialen te bezorgen. Op de dag van de verhuizing hoeft u zich geen zorgen te maken, wij laden alles volgens afspraak in en laden alles op uw nieuwe adres weer uit. Na de verhuizing krijgt u van Select verhuizers een factuur per mail, deze dient u binnen 8 dagen te betalen.

Is mijn inboedel volledig verzekerd?

Uw bezittingen zijn tijdens de verhuizing natuurlijk het belangrijkste voor ons, wij gaan met uiterste voorzichtigheid met uw inboedel om. Helaas zit een ongeluk altijd in een klein hoekje. Gaat er onverhoopt toch iets mis dan is het goed om te weten dat uw bezittingen tot een bedrag van € 75.000 verzekerd tegen schade/diefstal of beschadigingen. U dient zelf rekening te houden met een eigen risico van € 50,-. Mochten er bezittingen beschadigd raken dan zullen wij logischerwijze aan u melden en samen kijken naar een passende oplossing.




Select Verhuizers
Contactinformatie
Vertel het verder
Vrijblijvende afspraak